To the Student

Once a week each student is invited to write one entry. The topic is of your choice, but should be meaningful and respecting ethical values.
Did you have a good or bad day at school? Write about it. If you don't want to write about yourself, write about a rainy day, the streets of Istanbul or a famous person. These are just examples, of course. Feel free to express yourself!

Monday, February 25, 2008

Take Care The Blog Please !!!

b8 in blog sayfası göz doldurup özenle hazırlanıp zenginleştirilirken bizim blogumuzun bu hallederde olması acık söyliyim benim gururuma dokunur oldu. Bu nedenle herkesten her hafta b,r kaç cumle olsun bir fotograf olsun koymasını istiyorum. fikir istiyorsanız guncel haberleri, fotograflarıyla birlikte, ilginç videoları ekleyebilirsiniz diğer writer larda bunlara yorum yapabilir gördüğüm kadarıyla cogumuzun yaptıgı bu sayfaya yazılanlara bi göz atmak o kadar yazılanlara yorum yapmaya bile çoğumuz üşeniyoruz. Notları en iyi sınıf biz oldugumuz halde blog sayfası konusunda böyle bir hüsrana ugramamalıydık diyorum. Ortamı renklendirmek acısından babama bile yazı ekletmeye karar verdim hatta sizin yazılarınıza bile comment yapabilir. ayrıca her insanın mutlaka ilgilendiği bir alan oldugunu dusunuyor ve yazı yazmanın hiçte zor birşey olmadıgını size belirtmek istiyorum, yeter ki ilgi alanınız dahilinde yazın ( örneğin buğra arabalar ve motor sporları konusun da, bahar tarkan hakkında, ben duygusal içerikli bir çok yazı yazabilirim ve izlediğim filmleri eleştirebilirim. ) B/7 UYAN ARTIK UYKUNDAN DİYORUM, WAKE UP PLEASEEE !!!
İsteyen arkadaşlara elimden gelen yardımda bulunacagıma da söz veririm ( fikir alışverişi ... vs.) yeter ki ilgi gösterin. Saygı ve Sevgilerimle ...

3 comments:

Anonymous said...

Brim over I agree but I contemplate the collection should acquire more info then it has.

Anonymous said...

I wouldn`t do it.

Anonymous said...

What's the English German,
---------------------------------------------------------
Signature:buy levitra professional online egj